| Založeno: | 1929, Modena |
| První GP: | 1950, GP Monaka |
| První vítězství v GP: | 1951, GP Velké Británie |
| Počet startů: | 741 |
| Počet vítězství: | 192 |
| Pole position: | 186 |
| Nejrychlejší kola: | 193 |
| Bodový zisk: | 4549.27 |
| Pódium: | 581 |
| První řada: | 428 |
| Kol v závodě: | 84628 |
| Kilometrů v závodě: | 436411 |
| Počet závodů v čele: | 342 |
| Počet kol v čele: | 11977 |
| Kilometrů v čele: | 62542 |
| Pohár konstruktérů - nejlepší umístění: | 14x vítězství (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) |
| Pohár jezdců - nejlepší umístění: | 14x vítězství (1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) |
| Šasi: | F2007, uhlíkový polyamid |
| Převodovka: | poloautomatická, sedmistupňová |
| Zavěšení: | Sachs |
| Brzdy: | Brembo, uhlíkové |
| Hmotnost: | 605 kg |
| Motor: | Ferrari 056 V8 - 90°, 2400 ccm |
| Blok motoru / hlava válců / kliková hřídel | hliník / hliník / ocel |
| Ráfky: | BBS, 13" |
| Pneumatiky: | Bridgestone |
| Prezident týmu: | Luca di Montezemolo |
| Šéf týmu: | Jean Todt |
| Generální ředitel: | Amedeo Felisa |
| Sportovní ředitel: | Stefano Domenicali |
| Technický ředitel: | Mario Almondo |
| Vedoucí konstrukce a vývoje: | Aldo Costa |
| Šéfkonstruktér: | Nicholas Tombazis |
| Hlavní aerodynamik: | John Iley |
| Technický ředitel (motor): | Giles Simon |
| Pilot: | Felipe Massa Kimi Räikkönen |
| Testovací pilot: | Luca Badoer Marc Gené |
| Zajímavost: | Kimi Räikkönen nahradil Michaela Schumachera, který strávil ve Ferrari 10 let. |
| Adresa týmu: | Scuderia Ferrari Marlboro Via Ascari 55-57 I-41053 Maranello Italy |
