Založeno: | 1929, Modena |
První GP: | 1950, GP Monaka |
První vítězství v GP: | 1951, GP Velké Británie |
Počet startů: | 741 |
Počet vítězství: | 192 |
Pole position: | 186 |
Nejrychlejší kola: | 193 |
Bodový zisk: | 4549.27 |
Pódium: | 581 |
První řada: | 428 |
Kol v závodě: | 84628 |
Kilometrů v závodě: | 436411 |
Počet závodů v čele: | 342 |
Počet kol v čele: | 11977 |
Kilometrů v čele: | 62542 |
Pohár konstruktérů - nejlepší umístění: | 14x vítězství (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) |
Pohár jezdců - nejlepší umístění: | 14x vítězství (1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) |
Šasi: | F2007, uhlíkový polyamid |
Převodovka: | poloautomatická, sedmistupňová |
Zavěšení: | Sachs |
Brzdy: | Brembo, uhlíkové |
Hmotnost: | 605 kg |
Motor: | Ferrari 056 V8 - 90°, 2400 ccm |
Blok motoru / hlava válců / kliková hřídel | hliník / hliník / ocel |
Ráfky: | BBS, 13" |
Pneumatiky: | Bridgestone |
Prezident týmu: | Luca di Montezemolo |
Šéf týmu: | Jean Todt |
Generální ředitel: | Amedeo Felisa |
Sportovní ředitel: | Stefano Domenicali |
Technický ředitel: | Mario Almondo |
Vedoucí konstrukce a vývoje: | Aldo Costa |
Šéfkonstruktér: | Nicholas Tombazis |
Hlavní aerodynamik: | John Iley |
Technický ředitel (motor): | Giles Simon |
Pilot: | Felipe Massa Kimi Räikkönen |
Testovací pilot: | Luca Badoer Marc Gené |
Zajímavost: | Kimi Räikkönen nahradil Michaela Schumachera, který strávil ve Ferrari 10 let. |
Adresa týmu: | Scuderia Ferrari Marlboro Via Ascari 55-57 I-41053 Maranello Italy |